Viktig informasjon! Store endringer i Googles søkeresultater

Google oppdaterer til stadighet sine søkealgoritmer, konsekvensene er som regel små. Denne gangen har de varslet siste oppdatering. Google varsler sjelden endringer i algoritmene, noe som signaliserer at vi må ta dette på alvor.

Les mer

Hvordan skal du forholde deg til klikk?

I mange år har store deler av nettbransjen fokusert på klikk, undertegnede er intet unntak. Men hva skal du med disse klikkene og hvilken kontroll har du på de? Vi kommer ikke utenom i digitalverdenen, vi er alle avhengige av klikk i en eller annen form for å lykkes. Derfor vil jeg øke din bevissthet rundt hvordan du skal forholde deg til de.

Les mer

Er ditt nettsted mobilvennlig?

Sjekk om dine websider er mobilvennlige!

I disse dager ruller Google ut en ny merking av søkeresultatene som sier hvorvidt nettstedet som listes opp er mobilvennlig eller ei. Dette gjør de for å gjøre det enklere for brukerne å finne den informasjonen de leter etter.

Les mer

Mobilrevolusjonen

Tilbakeblikk på 2012, innblikk i 2013

2012 har omsetningsmessig vært et svært godt år. Den økte omsetningen skyldes dels oppkjøp, dels organisk vekst. Vi har gjort en grundig analyse av drift og forretningsområder. Dessuten har 2012 vært et år med mye internutvikling, noe vi vil se resultater av i 2013.

Les mer

Google Places - sett ditt firma på kartet

Google Places, eller "Plasser" som det kalles på norsk, er din offisielle virksomhetsoppføring i søkemotoren Google.

Les mer